sobota, 3 września 2011

Ostatnie beztroskie chwile.

Dziś sobota, chwila na ochłoniecie po chwili w szkole, trochę ciężko się znowu w tym wszystkim odnaleźć dlatego gdy tylko mam możliwość to nie myślę o tym zbytnio... Dzisiaj był miły dzień od 8 na zakupach z Misiakiem, byłam na nich w formie Panny Dobra Rada ale za to mój facet bardzo dobrze na tym wyszedł... :D Sama tez sobie nie odpuściłam szału zakupów zwłaszcza że w SH dorwałam kolejne perełki dwie bluzy i dwie bluzki ale dzisiaj chce Wam pokazać poranną spontaniczną stylizacje :) Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Super spodenki:) Idealnie by zakryły mój brzusio he.
    Pozdrawiam i życzę udanych zakupowych łowów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są piekne. Jak tylko odzyskam talie to muszę sobie takie sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie pasują te spodenki do bluzki :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki pięknie podkreślają talię, zwłaszcza taką:)

    OdpowiedzUsuń