niedziela, 2 października 2011

Dzień Chłopaka

Idealna metoda releksacyjna dla mnie jak się okazuje to pieczenie, tym razem miałam ku temu specjalny powód gdyż jak każdej dziewczynie wiadomo 30 września nasi kochani chłopcy obchodzili swoje święto z tej okazji chciałam obdarować najsłodszego najsłodszym ciastem jakie naszło mi na myśl ... wiśniowe cudeńko wyszło idealnie... piękny biszkopt, idealny krem i słodka wiśnia a wszystko to razem wywołało przecudowny uśmiech na twarzy zainteresowanego :)

Ciasto zostało sporządzone według przepisu zawartego tutaj z indywidualnymi zmianami, u mnie nie zmieściła się niestety najefektowniejsza warstwa piany ponieważ biszkopt był zbyt wyrośnięty i zbrakło miejsca w foremce .
Papierowa koszula także podpatrzona w internecie zrobiła chyba największe wrażenie, sposób wykonania można znaleźć tu. Polecam oglądniecie całej strony, cudowne są tam rzeczy :)



5 komentarzy: